تبلیغات
کنترلر گوگلی :: دنیای دیجیتال

دنیای دیجیتال

همه چیز در مورد دستگاه های دیجیتالی

کنترلر گوگلی


فکرش را بکنید که گوگل گجتی بسازد به نام نکسوس پلی.حتما این گجت جالب خواهد بود مانند همان اکسپریا پلی که خیلی از آن استقبال شد اما این ابتدای کار است.پس از عرضه نسخه چهار اندروید و انعطاف پذیری بالای آن بود که بسیاری از کنسول ها و یخچالها و ... با سیستم عامل اندروید ساخته شدند.در این نوشته همراه ما باشید تا یکی از بهترین طراحی ها را با سیستم عامل اندروید ببینید.

این فقط یک دسته برای بازی نیست این یک گجت برای هرکار جالبی است که می توان با اندروید انجام داد.در طراحی مفهومی این گجت قرار شده است که از بیشتر نرم افزار های پیش فرض اندروید پشتیبانی کند.مثل گوگل تی وی ، پلی موزیک ، یوتیوب و....


همینطور این دسته یا گجت بازی دارای طراحی ارگونومی بوده که موجب می شود دست با آن احساس راحتی کند.هم چنین در طراحی آن کم تر از دکمه های سخت افزاری استفاده شده است که این خود یک حسن است.شما می توانید نور صفحه نمایش آن را کم یا زیاد کنید و بزرگی و کوچکی دکمه های نرم افزاری را تغییر دهید.

همانطور مشاهده می کنید این فقط یک طرح مفهومی است و معلوم نیست در زمان اکران چه شکل و شمایلی به خود بگیرد.طراحی دکمه های سخت افزاری هم کاملا متناسب و علمی بوده است چراکه شما برجستگی محسوسی را بر روی کنترلر مشاهده نمی کنید.

البته این کنترلر فقط برای بازی نیست بلکه برای کارهای دیگری نیز چون تایپ به کار میرود.این گجت دارای بدنه تمام فلزی با آلیاژ مخصوص است که به دست احساس خنکی می دهد.نیروی آن توسط باتری تامین می شود و همینطور برای شارژ قرار دادن این کنترلر بر روی یک سطح صاف کافی است.

این کنترلر بیشتر به خاطر داشتن طرح های دوراندیشانه یک پیشنهاد به حساب می آید تا یک طرح مفهومی.این کنترلر می تواند انقلابی در عرصه کنترلر کنسول های بازی به وجود بیاورد اما در آینده وشاید برای کنسول های نسل نهم.این گجت علاوه بر طراحی زیبا و منحصر به فرد مفهوم اینترنت اشیا را هم در خود جای می دهد چراکه شما می توانید برای آن برنامه ریزی خاصی را به وجود بیاورید.در هر حال اگر این ایده اجرایی شود بسیار جالب خواهد بود.

برگرفته شده از mirou.ir

۹۳/۱۱/۰۶ موافقین ۱
طاها حاتمی

کپی برداری از دنیای دیجیتال شرعا و قانونا حرام می باشد

نظرات (۱۳)

دایرکتوری تبادل لینک - با هر بازدید وبلاگتان را ثبت کنید و شاهد افزایش بازدیدکنندگان وبلاگتان باشید. http://www.Linc.ir