تبلیغات
بایگانی فروردين ۱۳۹۴ :: دنیای دیجیتال

دنیای دیجیتال

همه چیز در مورد دستگاه های دیجیتالی

۴۱ مطلب در فروردين ۱۳۹۴ ثبت شده است

گلکسی اس 6 - پرچمدار شرکت سامسونگ

«پروژه‌ی صفر»؛ این عبارتی است که سامسونگ در سال 2015 برای توصیف جدیدترین پرچم‌دار سری «اس» (S) خود به‌کار برد. شرکت سامسونگ پس از تجربه‌ی تلخی که با پرچم‌دار سال گذشته‌ی خود یعنی «گلکسی اس5» داشت، تصمیم گرفت همه‌چیز را از نو شروع کند و روحی تازه به کهکشان سری اس بدمد. شاید قبل از ورود اس5 به بازار‌های جهانی، بسیاری از طرفداران سامسونگ تصور می‌کردند این همان پرچم‌داری است که سامسونگ با آن می‌تواند به اوج برسد. اما هیچ کدام از این پیش‌بینی‌ها با واقعیت همراه نشد و سامسونگ در زمینه‌ی فروش پرچم‌دار سری اس‌اش‌ سال کم‌فروغی را تجربه کرد. این اتفاقات باعث شد تا سامسونگ به فکر ایجاد تحولی بزرگ در پرچم‌دار بعدی‌اش بیافتد و حداقل این‌بار صرفا به اضافه کردن ویژگی‌های جذاب و کاربرپسند در کنار قدرتمندتر کردن سخت‌افزار بسنده نکند.در ادامه با دنیای دیجیتال همراه باشید تا با هم در مورد این گجت بیشتر بدانیم.

ادامه مطلب...
۳۱ فروردين ۹۴ ، ۱۶:۰۹ ۰ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰
طاها حاتمی

خبر های اندرویدی داغ و تازه رسید!

در این اخبار  اندرویدی به بررسی جدیدترین اخبار اندرویدی خواهیم پرداخت. در هفته‌ای که گذشت شرکت وریزون در جدیدترین گزارش امنیتی خود از اندروید گفت، اخباری مبنی بر انتشار اپلیکیشن Android for Work برای سخت‌افزارهای قدیمی‌تر به گوش رسید و ... . در ادامه با دنیای دیجیتال همراه باشید.
ادامه مطلب...
۳۰ فروردين ۹۴ ، ۲۱:۱۸ ۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
طاها حاتمی

با فایر فاکس خود سریعتر وبگردی کنید!

اگر شما هم از فایرفاکس استفاده کرده باشید می بینید که بعد از مدتی استفاده دیگر سرعت روز اول را ندارد و کند می شود.این اتفاق در سایر مرورگر ها نیز می افتد اما چاره ی کار چیست؟در ادامه با دنیای دیجیتال همراه باشید تا راه حل این مشکل را یاد بگیرید.

ادامه مطلب...
۲۹ فروردين ۹۴ ، ۱۷:۲۴ ۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
طاها حاتمی

شارژر جیبی برای نوت بوک ها

گروهی از دانشجویان دانشگاه MIT موفق به ساخت شارژر کوچکی برای رایانه‌های نوت‌بوک شده‌اند که در جیب جا شما  می‌گیرد و می‌تواند جایگزین شارژرهای حجیم و بزرگ شود.
این شارژر 65 واتی که دارت نام گرفته کوچک‌ترین شارژر دنیاست و تنها دارای یک خروجی کوچک و یک پورت USB است. از این وسیله می‌توان برای شارژ گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها نیز استفاده کرد.در ادامه مطلب با دنیای دیجیتال همراه باشید.

ادامه مطلب...
۲۹ فروردين ۹۴ ، ۰۵:۴۹ ۰ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰
طاها حاتمی

دانلود نسخه هک شده کلش او کلنز یا God of Gems

اگر شما هم از بازکنان کلش باشید حتما بار ها به دنبال هک این بازی گشته اید ولی بیشتر نتایج و راه های هک موجود در اینترنت یا کار نمی کنند یا نیاز به روت شدن گوشی دارند.اما ما اینبار نسخه هک شده کلش او کنز را برای شما آماده کرده ایم.این بازی که God of Gems نام دارد،هیچ لطمه ای به بازی اصلی کلش شما وارد نمی کند.در واقع این بازی یک بازی جدا ار کلش است که مانند کلش آو کنز ساخته شده است اما در سروری جدا گانه.پس در ادامه با دنیای دیجیتال همراه باشید.

ادامه مطلب...
۲۷ فروردين ۹۴ ، ۱۳:۱۶ ۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
طاها حاتمی

حذف دکمه Shutdown از صفحه ورود ویندوز

هنگامی که قصد ورود به محیط ویندوز را دارید در صفحه‌ای که حساب کاربری ویندوز جهت انتخاب و وارد نمودن رمز عبور نمایان می‌شود، دکمه‌ی Shutdown جهت خاموش کردن سیستم وجود دارد. این دکمه در کلیه نسخه‌های ویندوز نیز موجود است و تنها ظاهر آن متفاوت است. در صورتی که مایل نیستید این دکمه در این صفحه نمایش داده شود می‌توانید آن را از طریق 2 راه مختلف حذف کنید. در این ترفند به نحوه‌ی انجام این کار خواهیم پرداخت.پس در ادامه با دنیای دیجیتال همراه باشید.

ادامه مطلب...
۲۵ فروردين ۹۴ ، ۱۶:۴۱ ۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
طاها حاتمی

اپل واچ بدون بند دوم آمد

 به تازگی شایعاتی مبنی بر وجود داشتن دو عدد بند در جعبه‌ی مدل اسپرت اپل واچ همه را خوشحال کرده بود و همه تصور کردند که احتمالاً این ساعت با دو بند که یکی مناسب اندازه‌ی کوچک و متوسط و دومی هم برای دستان بزرگتر خواهد بود عرضه می‌شود. با اعلام این خبر حتی وب سایت‌هایی به خیال اینکه برای افرادی که از رنگ بند دوم خود راضی نیستند و علاقه دارند آن را با رنگ‌های دیگری تعویض کنند به راه افتاد تا بتوانند از برقراری این نوع دادوستد به ازای هر معامله ۶ دلار پول دریافت کنند. اما واقعیت این است که در داخل جعبه‌ی این مدل اپل واچ یک بند سه تکه‌ای وجود دارد تا خود کاربر بتواند آن را متناسب با مچ دست خود سرهم کند.در ادامه با دنیای دیجیتال همراه باشید.

ادامه مطلب...
۲۵ فروردين ۹۴ ، ۱۵:۳۵ ۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
طاها حاتمی

صفحات وب را منهدم کنید!

بعضی وقت ها، از سر بیکاری، خستگی، بی حوصلگی و... کاربر می خواهد بزند یک صفحها ینترنتی را خراب کند.ا ماا ز آنجا کها ین صفحات به صورت مجازی هستند، خراب و خط خطی کردن آنها هم به روش های معمول صورت نمی گیرد. پس چاره کار  چیست؟در ادامه با دنیای دیجیتال همراه باشید.
ادامه مطلب...
۲۴ فروردين ۹۴ ، ۱۱:۴۲ ۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
طاها حاتمی

تلویزیون های آینده چه شکلی هستند؟


از دهه 1950 که خانواده ها با هیجان زیاد فقط برای تماشای یک یا دو شبکه سیاه و سفید  اینچی می نشستندتا به حال، راه زیادی طی 12جلوی تلویزیون  به صورت انبوه در بازار HD شده است. امروز، تلویزیون های است و تلویزیون های سه بعدی به خوبی راهشان را به خانه ها باز کرده اند. اما پژوهش های مهندسان چندین گام از بازار جلوتر است. از لندن تا توکیو، پژوهشگران در آزمایشگاه های تحقیقاتی در حال توسعه نمونه های دور از ذهنی هستند که تلویزیون را در دهه آینده برای ما کاملا متفاوت می کند.پس در ادامه به دنیای دیجیتال همراه باشید.
ادامه مطلب...
۲۲ فروردين ۹۴ ، ۱۸:۰۰ ۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
طاها حاتمی

غیر فعال کردن Netsupport School

Netsupport School یکی از شناخته‌شده‌ترین نرم‌افزارهای مدیریت کلاس‌های آموزشی و همچنین مدیریت کافی‌نت‌هاست. در صورتی که بر روی سیستم شما به عنوان یک کلاینت این نرم‌افزار فعال است، غیرفعال کردن آن تنها توسط مدیر سرور قابل انجام است. حتی با قطع کابل شبکه نیز نمی‌توان این نرم‌افزار را غیرفعال کرد. در صورتی که ویندوز شما دسترسی محدود نداشته باشد با استفاده از این ترفند می‌توانید Netsupport School را بر روی سیستم کلاینت خود غیرفعال کنید.پس در ادامه با دنیای دیجیتال همراه باشید.
ادامه مطلب...
۲۰ فروردين ۹۴ ، ۰۵:۰۰ ۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
طاها حاتمی