به تازگی شایعاتی مبنی بر وجود داشتن دو عدد بند در جعبه‌ی مدل اسپرت اپل واچ همه را خوشحال کرده بود و همه تصور کردند که احتمالاً این ساعت با دو بند که یکی مناسب اندازه‌ی کوچک و متوسط و دومی هم برای دستان بزرگتر خواهد بود عرضه می‌شود. با اعلام این خبر حتی وب سایت‌هایی به خیال اینکه برای افرادی که از رنگ بند دوم خود راضی نیستند و علاقه دارند آن را با رنگ‌های دیگری تعویض کنند به راه افتاد تا بتوانند از برقراری این نوع دادوستد به ازای هر معامله ۶ دلار پول دریافت کنند. اما واقعیت این است که در داخل جعبه‌ی این مدل اپل واچ یک بند سه تکه‌ای وجود دارد تا خود کاربر بتواند آن را متناسب با مچ دست خود سرهم کند.در ادامه با دنیای دیجیتال همراه باشید.
این خبر خوبی برای این چنین سایت هایی نیست اما با این حال کاربرها باز هم ‌می‌توانند تنها بند خود را با هم تعویض کنند. پیش فروش اپل واچ از جمعه‌ی گذشته آغاز شده و طبق شایعات در حدود ۱ میلیون ساعت پیش فروش شده است و از این میان ارزان‌ترین مدل این ساعت یعنی مدل اسپرت با رنگ خاکستری فضایی از بقیه پرفروش‌تر بوده است. مدل‌های پرفروش بعدی هم مدل استیل زد زنگ و بعد از آن مدل نقره‌ای آلومینیمی بوده‌اند.


ترفند اپل واچ برای وقت نشناس‌ها
یکی از تنظیماتی که برای کاربران این ساعت در نظر گرفته شده، ترفندی بسیار قدیمی است که البته روی تمام ساعت‌ها اجرا می‌شود. اگر شما هم از افرادی هستید که آنچنان وقت شناس نیستید و سر زمان مقرر به محل مورد نظر خود نمی‌رسید با کمک این ویژگی، ساعت را کمی به جلو ببرید تا فرصت بیشتری برای انجام کارهای خود داشته باشید. با این کار فقط زمانی که چهره‌ی اصلی این ساعت به شما نشان می‌دهد به جلو می‌رود و باقی مواردی چون اعلانیه‌ها یا ایمیل‌هایی که دریافت می‌کنید به زمان طبیعی خود دریافت و اعلام می‌شوند.