دانلود بازی دزد کوچک Tiny Thief

Tiny Thief یا دزد کوچک یک بازی هیجان انگیز و جالب است که در آن باید به عنوان یک دزد کوچک عمل کنید و در جهانی که هیچ عدالتی در کار نیست و همیشه ضعیفان محکوم به فنا هستند و هیچ حقی در سرزمین خود ندارد. در این بازی باید به دزدی از ثروتمندان و عالی درجه های سرزمین پرداخته و اینگونه به مبارزه با این تبعیض طبقاتی بپردازید. . دزد کوچک بازی Tiny Thief بسیار باهوش و زیرک است و با نقشه هایی از پیش تعیین شده به راحتی دشمنان را گول زده وبا آزادی کامل به کار خود می پردازد که البته باید همیشه حواستان به سایر قسمت ها باشد زیرا ممکن است ناگهان نیروهای دیگری وارد شوند که اگر آماده نباشید و سرعت و دقت کافی نیز نداشته باشید ممکن است به دست دشمن بیفتید.
زمانی که بازی Tiny Thief در آن اتفاق می افتد به قرون وسطی مربوط است که در کل شامل بیش از ۶ مرحله مهیج است که در آن با نیروهای بسیار قدرتمند و ترسناکی مانند شوالیه و دزدان دریایی روبرو می شوید که البته در بعضی مراحل نیست ربات های بسیار بزرگ و سرسختی نیز قرار دارند که فرار یا نابود کردن هر یک از آن ها کاری بسیار سخت و وقت گیر است.البته تعدادی از مراحل موجود در بازی فکری بوده که باید با استفاده از ذهن خود و هشیاری بسیار بالا آن ها را حل کنید و این موضوع را نیز بدانید که ممکن است با معماهای سخت تری در مراحل بالاتر روبرو شوید که به آسانی مراحل اولیه حل نمی شوند و زمان بیشتری برای حل آن لازم است.بازی Tiny Thief دارای گرافیکی مناسب و کارتونی بوده که در کنار گیم پلی عالی و روان و همچنین بخش های بسیار متنوع و هیجان انگیز می تواند ساعت ها کاربران را مشغول بازی کند.

حجم فایل : ۸۴.۲۵ مگابایت

دانلود بازی با لینک مستقیم از سرور سایت

تصویری از محیط بازی

پسورد فایل : www.freegames.ir

توجه :

قبل از اجرای بازی، نرم افزار های موجود در پوشه _CommonRedist را نصب کنید. برای شروع بازی نیز فایل Tiny Thief.exe موجود در پوشه Tiny Thief را اجرا نمایید.