به نظر می‌رسد سامسونگ در حال آماده شدن برای ارائه بروزرسانی اندروید 5 آبنبات چوبی برای یکی دیگر از تلفن‌های گلکسی خود است: گلکسی آلفا!در ادامه با دنیای دیجیتال همراه باشید.

 دفتر سامسونگ در فرانسه تایید کرده که بروزرسانی اندروید 5 آبنبات چوبی به زودی برای گلکسی آلفا ارائه خواهد شد. این کمپانی هنوز تاریخ دقیقی برای عرضه این آپدیت مشخص نکرده ولی به احتمال فراوان تا پایان ماه جاری میلادی، کاربران می‌توانند تلفن‌های خود را به نسخه جدید اندروید بروزرسانی کنند.

گلکسی آلفا تلفن خوش‌ساخت و زیبا است که مشخصات تلفن‌های پرچمدار را ندارد، ولی فریم فلزی آن باعث شد تا به عنوان رقیبی برای آیفون 6 تلقی شود. با وجود آن که تولید این تلفن بسیار زودتر از انتظار متوقف شد و سری آلفا جای خود را به سری Galaxy A داد، اما به نظر می‌رسد سامسونگ قصد دارد به وعده‌های خود مبنی بر پشتیبانی از این محصول پایبند بماند. پس از گلکسی نوت 4، حالا گلکسی آلفا دومین تلفن سامسونگ است که بروزرسانی آن به اندروید 5 قطعی شده است.

آپدیت آبنبات چوبی گستره وسیعی از قابلیت‌های جدید، همچون طراحی متریال گوگل را به گلکسی آلفا خواهد آورد. در صورتی که اطلاعات دقیق‌تری از زمان ارائه این بروزرسانی به دستمان برسد شما را از آن مطلع خواهیم کرد.