جم ، طلا و اکسیر و دارک کلش آف کلنز به هیچ عنوان به هیچ عنوان به هیچ عنوان قابل هک نیست. یکی از دلیلاش هم اینه که کلش آف کلنز اطلاعات زمین شما رو از سرور میگیره و به این منظوره شما باید سرورو هک کنید که اونم خدای هک دنیا هم نمیتونه هک کنه پس گول افراد و سایت های مختلف رو نخورید.خب الان برای شما سوال پیش امده که ما میخوایم هک چیو آموزش بدیم یا اینکه اصلا اگر جم، طلا و اکسیرو دارک هک نشه بقیه هک ها به چه درد میخوره.پس در ادامه با دنیای دیجیتال همراه باشید.

اینجا باید توضیح بدم که تا به امروز یعنی ۲۰ آبان ماه نود و سه تمامی هک های موجود کلش آف کلنز چند تا کار بیشتر انجام نمیدن:

۱-هک سیستم جستجو: شما زمان زیادی صرف جستجو در کلش آف کلنز میکنید.در این سیستم شما یک سرچ حرفه ای میزنید و برای برنامه تعیین میکنید که مثلا زمین هایی رو بیار که بالا ۲۰۰ هزار اکسیرو دارک داشته باشن.

۲- اتک مصنوعی (تست): این به معنی حمله تستی و حساب نشده هست که کسانی هم که هک نکردن میتونند با این آموزش این کار رو بکنند ولی معلومه که کسانی که هک نکردن به راحتی میتونند این کارو بکنند نسبت به بقیه. فقط نکته این حمله اینه که فقط در ریونج و وار به درد میخوره.

۳- آنلاین نگه داشتن شما: این به این معنی نیست که شما همیشه آنلاینید. اگر تاحالا بدون بازی کردن یا دست زدن به صفحه در بازی بودین دیدین که بازی به شما اختار میده و به شما پیغام ریلود میده. این هک به شما این اجازه رو میده که بدون دست زدن راحت آنلاین باشید.

قسمت اول آموزش هک کلش آف کلنز

این قسمت رو میخوایم مختص xmodgame بریم جلو.

این آموزش هم برای  آندروید و هم برای  اپل است.

    اول از همه شما باید گوشیتون رو روت کرده و اپلی ها جیلبریک.
    وارد سایت xmodgames.com شید و این نرم افزار رو دانلود کنید. آندروید-ios (اپلی ها بهتره نرم افزار رو از سورس بیگ باس بگیرن.کافیه در سیدیا سرچ کنید xmodgame)
    بعد از نصب نرم افزار  اجرا کنید نرم افزارو ودر صفحه ی نمایش داده شده دنبال بازی clash of clans بگردید و بر روی نام Launch که در کنار آن وجود دارد کلیک کنید.( اگر نام بازی clash of clans در صفحه اول نبود به تب Mod بروید )
    حال بر روی Install کلیک کنید. سپس کمی صبر کنید تا مود نصب شود. بعد از نصب عبارت Mod Installed نمایان می شود.
    بعد از نصب به صفحه ی My Games باز گردید. بر روی بازی clash of clans کلیک کنید و Launch را بزنید تا بازی اجرا شود.
    بعد از ورود به بازی یک دایره مشکی رنگ در کنار بازی نمایش داده میشود. بر روی آن کلیک کرده و سپس Set را بزنید.
    صفحه ای نمایان داده می شود که گزینه های آن در زیر برای شما توضیح داده شده است.

Gold More Than (طلا بیشتر از) : مقدار طلای که میخواهید از ان بیشتر جستجو شود یعنی حداقل مقدار را وارد کنید.

Elixir More Than (الکسیر بیشتر از) : مقدار الکسیری که میخواهید از ان بیشتر جستجو شود یعنی حداقل مقدار را وارد کنید.

Dark Elixir More Than (الکسیر سیاه بیشتر از) : مقدار الکسیر سیاهی که میخواهید از ان بیشتر جستجو شود یعنی حداقل مقدار را وارد کنید.

Search Switch (سوئیچ جسنجو)  : برای اینکه جستجوی اتوماتیک فعال شود.

Keep Active (انلاین ماندن) :  شما آنلاین میمانید و اگر صفحه گوشی شما خاموش نشود، پیغامی مبنی بر disconnect دریافت نمی کنید و کسی نمی تواند به شما حمله کند.

Sandbox Attack (حمله سندباکس) : در صورت فعال بودن این گزینه شما میتوانید به هرکسی که می خواهید با دیدن دهکده اش حمله کنید.

دقت کنید که این بالاخره دست بردن در روند اصلی بازی و شاید بازی شما رو جریمه کنه ولی به شخصه یک سال و نیمه که نه از این روش ولی در کل از این کارها کردم ولی بلایی سر بیسم نیومده و تابحال ندیدم کسی مشکلی براش پیش بیاد. مسئولیت استفاده پای خودتونه.